A kommunikáció az arculatteremtéssel, a céges öndefinícióval kezdődik.
Az arculat kialakítása és a cég tevékenységéhez illeszkedő vizuális megjelenés megteremtése kulcsfontosságú, és egy sikeres vállalkozás elengedhetetlen kiindulópontja. A márkaépítés hosszútávú folyamat, amelynek erős alapokra van szüksége ahhoz, hogy a bizalom kiépüljön, és az igény az új információk, termékek iránt megmaradjon.
Az arculat kialakítása és a tevékenységhez illeszkedő vizuális megjelenés megteremtése kulcsfontosságú és elengedhetetlen egy vállalkozás elindulásához.
A tervezés többnyire egy már összetettebb kisarculati elemekből álló rendszert jelent, amely magában foglalja az embléma tervezést, az arculati színek és a betűtípusok meghatározását, az ikonrendszert, valamint a különböző felhasználási felületeken történő megjelenésre vonatkozó szabályrendszer lefektetését (weboldal, online közösségi felületek, hirdetések, szóróanyagok, reklámajándékok, autóreklám stb.) Igény szerint, a felhasználás szabályait leíró, és azoknak az értelmezését segítő arculati kézikönyvet is készítünk.