A tervezés, fejlesztés során szem előtt tartjuk az aktuális trendeket és technológiai elvárásokat
Virtuális szerverünkön nyújtunk biztonságos tárhely elérést, igény esetén e-mail szolgáltatással
Az arculatazonos és egységes megjelenést segítünk a közösségi felületeken is végigvezetni
A képernyőre szánt tartalom esetében fontos mérföldkő a kezelőfelületek és a felhasználói élmény megtervezése. Az információ átadás szempontjából kulcsfontosságú az elemek viszonyrendszere és a képernyők közötti navigációt segítő, áttekinthető kezelőfelület. Először főbb tartalmi egységeket határozzuk meg, ezt követi az ikonrendszer és tipográfia kialakítása, majd a színek és egyéb vizuális elemek tervezése.
A prototípus terv legnagyobb előnye, hogy egy kattintható, a végleges weboldallal vagy alkalmazással egyenértékű megjelenést és felhasználói élményt tükröz és enged tesztelni.
Az ügyfelek visszajelzései, kérései alapján a prototípus rugalmasan alakítható, segítségével a specifikáció, az időbecslés és a fejlesztési költség is pontosabban meghatározható.
Az átadásakor nincs félreértésből adódó csalódás, az elkészült munka mindig az elvárásoknak megfelelően kerül lefejlesztésre.
A kreatív elképzelések egyeztetése után javaslatot teszünk a hirdetés grafikai megjelenésére.
Az online banner hirdetéseket az ügyfél igényének megfelelően statikus vagy animált formában készítjük el, az adott médium technológiai elvárásaihoz igazítva, a megjelenési felület lehet • Facebook vagy egyéb közösségi médium • HTML hirdetés • YouTube video • EDM hírlevél.